čtvrtek 13. ledna 2011

Trocha romantiky

Dobrý večer všem.

     Tento způsob zimy, kdy je všechno pošmourné a ušmudlané nemám vůbec ráda. A tak jsem vytáhla svojí oblíbenou lednovou knihu o letničkách, abych se potěšila a naplánovala letní výsadby do truhlíků a květináčů kvůli nákupu semínek.


      I když skončím zase u oblíbených převislých muškátů a surfínek, proč se na chviličku nezasnít a netěšit se na kafíčko na balkóně mezi tou rozkvetlou nádherou. Protože je to ještě opravdu daleko, ušila jsem alespoň pár polštářků z kytičkovaných látek. Tenhle přijde do předsíně:


Aby ty obloučky držely, vyztužila jsem přední stranu vatelínem a prošila. Moc jsem se s tím neměřila, prošívala jsem jen tak od oka. Alespoň je vidět, že je to ruční práce. Místo zapínání jsem našila na zadní straně vázačky. Takže romantika je i z rubu.


     Jak jsem se dala do šití, tak mě chytla nějaká inspirace a ušila jsem ještě tyhle dva, asi nejspíš do ložnice:
      Líbil by se mi k nim ještě přehoz, ale k tomu zatím sbírám odvahu.

Mějte se moc krásně

7 komentářů:

  1. Jani, polštářky jsou moc hezké a toto počasí je příšerné, všude samá voda. Naštěstí dům nám voda neohrožuje, ale zahradu máme celou pod vodou. Je to jenom zahrada, jsou na tom lidé hůř. Přesto přeji příjemný den. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, nádherná romantika! Jsou fakt kouzelné! Jdi do přehozu, je to jen víc polštářků vedle sebe :o) To jsou rady, že!
    Máš stejnou knihu jako já, taky se v ní ráda kochám...
    Pohodový den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Radko, přeji hezký den, snad ta voda už někam odteče. U nás už dneska aspoň neprší, ale pořád ještě taje sníh. Měj pěkný den.

    Ahoj Helenko, spíš mě u přehozu děsí to vyměřování, ale zase na těch polštářcích ty středové vzory také nejsou úplně přesně stejné a neřekla bych, že to je na škodu, tak se do toho asi pustím. Díky za popostrčení. Měj se moc hezky.

    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani.
    Ty polštářky jsou moc hezké. Jsi moc šikovná.
    A děkuji také za návštěvu mojeho blogu. Moc mě těší!
    Měj krásný den!
    Tina ze Světničky

    OdpovědětVymazat
  5. Jani-
    obdivuju tvořilky, které mají všechno cimprlich- přesně na milimetr. To se mi nikdy nepodařilo, tak vítej v klubu !
    Polštářky jsou milé a mají příjemné barvičky !
    Teď je čas na plánování rostlinstva truhlíkového i zahradního. Já do truhlíků používám suchomilnější rostliny, protože přes léto vždy odjedem služebně pryč a po tatíkovi nemůžu chtít, aby mi zalíval truhlíky. Buď je nezaleje nebo kvítka stojí ve vodě :o)
    Přeji pěkný den.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  6. Jani,
    polštářky jsou krásné. Kytičkový vzor mám moc ráda.
    Zdravím a přeji krásný a pohodový týden.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Janka, tie vankúšiky sa vám vydarili, sú krásne, dokonca aj vzor je podľa môjho gusta. Držím palce pri šití prehozu, určite to zvládnete.
    Pekný večer a srdečne zdraví,
    Aďka

    OdpovědětVymazat