pondělí 10. října 2011

Ocenění

Dneska jsem dostala své první ocenění.

Udělila mi ho Tina http://svetnicka-tina.blogspot.com/ a udělala mi tím obrovskou radost. Je pro mě velkým potěšením poslat ho dál a to:

A určitě všem ostatním, které mám v oblíbených a pravidelně je navštěvuji.

Hezký večer

8 komentářů:

  1. Jéééjda, to je radosti takhle po ránu, to bude určitě i celý den pěkný.
    Moc děkuju, Janičko za ocenění a za návštěvy u caffegarden a přeji sluníčko v duši
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  2. Janičko, Ty jsi mi udělala velikááááánskou radost - hned je v tom uplakaném dni veseleji!!!!!! Ze srdce Ti děkuji a moc si toho vážím. Přeji krásný den. pa pa Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, gratuluji. Však si ho zasloužíš. Zároveň děkuji. Udělala jsi mi radost. Měj se hezky. Pa Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Janičko, moc děkuji za ocenění, gratuluji ti k tomu tvému a chválím krásný nákup - stoleček je perfektní!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Janičko, gratuluju Ti! Zároveň moc děkuji za udělení ocenění. Mám velikou radost, i pro mně je první a moc si toho vážím. Přeji ti úspěšné pokračování tvého krásného blogu. Zdraví René

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Jani, děkuji Ti za ocenění a moc mě těší, že ke mně ráda nakukuješ. I já chodím na kukajdu k tobě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jani!!
    Moc a moc Ti gratuluji ke krásnému ocenění!!!
    A zároveň moc děkuji!!
    Udělala jsi mi velikou radost!!!!!!!!!!!!
    Přeji krásné dny :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat